אילן וירצברג
Ilan Virtzberg

 
דף הבית >> אלבומים >> הקדמה אישית
 

המוסיקה                                     

                         
ברוכים הבאים אל המוסיקה שלי. קטגוריה זו מוקדשת לאלבומיי האישיים בלבד, אלו שבהם נוכחתי גם כמבצע.
בדפים אלו טמונה בעצם הביוגרפיה האמיתית שלי, מעבר לפרטים היבשים, שעשיתי כך וכך בשנה זאת וזאת, כאן טמונים פרטי הרגשות שליוו את העשייה שלי, הן בדברי ההקדמה לכל אלבום והן במילות השירים שאת רובם כתבתי. לאלבומים האישיים שלי יש נוכחות הרבה יותר קטנה מאשר לשאר עבודותיי כמוסיקאי, אך הם אלו שמעניקים משמעות לעשייה המוסיקלית שלי, ובלעדיהם לא הייתי מוצא טעם בעיסוק במוסיקה.

בילדותי לא למדתי מוסיקה אך תמיד הייתה לי נהייה לכך ובגיל 13, כשצלילי הרוק הבריטי של שנות ה-60 החלו לשטוף את הארץ, התחלתי להתמכר למוסיקה. עם הופעת הביטלס נכבשתי סופית ובזה הרגע נקבע ייעודי לכל חיי. התחלתי לנגן בגיטרה ולכתוב שירים וזה מה שאני עושה עד היום.

את שירותי הצבאי מלאתי כנגן/מלחין/מעבד, שם קיבלתי את העידוד להפוך למוסיקאי מקצועי ובעקבות חוויה טובה זו החלטתי ללמוד מוסיקה ברצינות. הלכתי למורה פרטי, המוסיקאי נחום אמיר, ואחר כך לאקדמיה למוסיקה באוניברסיטת ת"א.

מרגע זה העניינים התגלגלו בקצב מהיר כאשר אני הופך למוסיקאי פעיל ביותר ומתחיל להיווצר פער בין תדמית המלחין/המעבד/מפיק מוסיקלי המצליח ליוצר האישי המופנם שאת אלבומיו כמעט ולא מכירים.

אני מאוד שמח על הטכנולוגיה הזאת, המאפשרת לי לחשוף בפניכם את המגילות הגנוזות שלי ומקווה שבדרך זאת הן יזכו להזדמנות נוספת.

אתם מוזמנים לקרוא את הטקסטים, להאזין למוסיקה ואף להוריד אותה למחשבכם.

אני רוצה מאוד להודות ליובל רבינוביץ שעמל וטרח על בניית הגרסה הקודמת של האתר, שמהווה את הבסיס לגרסה הנוכחית, ולגידי אהרונוביץ - שהוא חבר בכת המצומצמת והסודית של אלה שמכירים את כל אלבומי - שיזם את רעיון האתר.

אילן 

                                     לאלבומים

                                                                                      

                                         הפוך לעמוד הבית        הוספה למועדפים        מפת האתר        [חזור למעלה]

                                                                    Copyright © 2006 - All rights reserved 
                                                                           
כל הזכויות שמורות לאילן וירצברג                                      

לייבסיטי - בניית אתרים